Strona główna
Kursy
MOODLE
ZPE
Kontakt
Logowanie
Zapomniałem hasła
K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K.824 Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju lifelong learning. - Anna Urbanek
K.1218 Znosić, czy walczyć? O czym się nie mówi, czyli oblicza mobbingu w placówkach oświatowych - dr Renata Jagodzińska, dr Dariusz Zawadzki, dr Cezary Marasiński, Sebastian Skrobisz
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.1305 Kontrola planowa/doraźna szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1309 Konsultacje w sieci dyrektorów szkół - Halina Cyrulska
K.1322 Prawo zamówień publicznych / Projekt Dyrektor - Jarosław Raf / Halina Cyrulska
K.1325 Zadania i odpowiedzialność dyrektora szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1326 Doskonalenie kompetencji zarządczych wicedyrektora szkoły - Halina Cyrulska
K.808 Ocena pracy nauczyciela w szkolnej praktyce - Lidia Leśniewicz
K.1308 Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1316 Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1317 Rola i zadania mentora - Halina Cyrulska
K.1321 Zadania i odpowiedzialność dyrektora szkoły/placówki w zakresie awansu zawodowego nauczycieli - Halina Cyrulska
K.1329 Awans bez tajemnic –sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli początkujących - Halina Cyrulska
K.1330 Dyplomowanie –sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli mianowanych - Halina Cyrulska
K.1359 Galileusz i jego odkrycia. - Paweł Krajewski
1358 Funkcje trynogometryczne na lekcjach matematyki i fizyki. - Paweł Krajewski
K.1360 Prawo Hubble`a w przykładowych zadaniach. Wyznaczanie wieku wszechświata na lekcjach fizyki i geografii. - Paweł Krajewski
K.1361 Nauka gwiazdozbiorów za pomocą obrotowej mapy nieba i programu komputerowego Stellarium. - Paweł Krajewski
K.1362 Interdyscyplinarność na lekcjach fizyki i matematyki. - Paweł Krajewski
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.321 Indywidualizacja pracy z uczniem - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
k.524 Emisja i higiena głosu nauczyciela jako podstawowego narzędzie pracy. - Ewelina Bień
K.819 Debata Wojewódzka dla dyrektorów szkół i nauczycieli - Anna Urbanek, dr Agnieszka Gajewska, Iwona Trojak- Wojtczak
K.873 Homo creatus, czyli każdy jest twórcą - jak rozwijać kreatywność u małych i dużych? - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.875 Jak rozwijać kompetencje miękkie? - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.913 Jak oceniać uczniów bez użycia stopni ? - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1134 Jak skutecznie kształtować postawy prozdrowotne u uczniów – inspiracje do lekcji wychowawczej. - dr Agnieszka Gajewska
K.1135 „Zamiast sprawdzianu – jak uczyć, by uczniowie chcieli się uczyć” - dr Agnieszka Gajewska
K.1163 Emisja i higiena głosu nauczyciela jako podstawowego narzędzie pracy. - Ewelina Bień
K.1223 Metodyka pracy z uczniem z doświadczeniem migracji. Różnice kulturowe, pierwsza pomoc w sytuacjach wychowawczo trudnych, problemy z komunikacją z rodzicami i dziećmi z doświadczeniem migracji - dr Renata Jagodzińska
K.1228 Metody aktywizujące - co ciekawego w dydaktyce ogólnej? Dla nauczycieli na drodze awansu zawodowego - dr Renata Jagodzińska
K.1314 W kierunku poprawy skuteczności nauczania - innowacje pedagogiczne, metody pracy z uczniem. - Halina Cyrulska
K.1328 Analiza programu nauczania, pracy własnej nauczyciela (autoewaluacja). - Halina Cyrulska
K.1534 Kompetencje przyszłości – kreatywność, krytyczne myślenie, komunikacja i kooperacja w nowoczesnej edukacji - Agnieszka Tracz
K.1537 Współpraca z rodzicami – klucz do sukcesu w budowaniu pozytywnych relacji - Agnieszka Tracz
K.1810 Zeszyt OK jako narzędzie pomocnicze procesu uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1249 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
K.1247 Rozmowa z trudnym rodzicem. - Iwona Pietrzak
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.799 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu, procedura Niebieskiej Karty i praktyczne przeciwdziałanie temu zjawisku przez grono pedagogiczne. - Joanna Sędzicka
K.1250 Jak pracować na sukces ucznia? - Iwona Pietrzak
K.1248 Od rozmowy do motywacji – jak pracować z uczniem? - Iwona Pietrzak
K.298 Arteterapia z perspektywy sztuki. Między terapią pedagogiczną a plastyką - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.299 Klocki Lego w pracy z dziećmi autystycznymi - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.601 Opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.614 Jak rozmawiać z rodzicami? - rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.626 Trening Umiejętności Społecznych w praktyce szkolnej - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.627 Zmiana perspektywy - najnowsze metody pracy z dziecmi i mlodzieżą jąkającą się, przegląd - Anna Prokop organizator: Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.628 DYS… specyficzne trudności w uczeniu się - symptomy, rozpoznawanie, pomaganie. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.629 Krzyczy, bije, kopie, nie wykonuje poleceń - jak rozpoznawać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.700 Współczesne uzależnienia dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.779 Przemoc domowa, cechy dziecka krzywdzonego. - Joanna Sędzicka
K.782 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.827 Nie jesteś sam. Jak radzić sobie z emocjami? - dr Renata Jagodzińska-Falk, Joanna Sędzicka
K.1279 Wspieranie rozwoju ucznia - szachy w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska , Paweł Krajewski
K.1280 Aplikacje i narzędzia internetowe przydatne w pracy nauczyciela. - Aneta Krajewska
K.223 Eksperyment i obserwacje przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej - Piotr Kowalczyk
K.287 Integracja-relaksacja-odstresowanie, gry i zabawy plastyczne dla grup zróżnicowanych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.952 Oswoić ortografię - ćwiczenia, gry i zabawy ortograficzne. - Małgorzata Wójcik
K.954 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga. Zainteresowani nauczyciele szkoły podstawowej (edukacja wczesnoszkolna) - Małgorzata Wójcik
K.958 Praca z uczniem szczególnie zdolnym. - Małgorzata Wójcik
K.964 "Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci". - Małgorzata Wójcik
K.970 Wykorzystanie multimediów na lekcjach edukacji wczesnoszkolnej. - Małgorzata Wójcik
K.971 Trudny rodzic - jak rozmawiać z rodzicami. - Małgorzata Wójcik
K.305 Narzędziownik polonisty. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.312 Metody aktywizujące w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. Udostępnienie prezentacji multimedialnej oraz kart pracy. - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.874 Homo legens – gatunek wymarły? Promocja czytelnictwa w XXI wieku - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.876 Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego 2025 - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.877 Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.878 Bajki, bajeczki, baśnie - o pierwotnych wersjach znanych baśni dla dzieci - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.879 Sztuka komunikacji – trudna, ale możliwa! - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.880 Asertywna komunikacja w domu, w szkole, w pracy. - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.881 Pop-patriotyzm, czyli o różnych formach wyrażania miłości do ojczyzny - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.1217 Wystąpienia publiczne - uczymy odwagi, logiki, retoryki. Jak oswoić lęk przed egzaminem ustnym z języka polskiego - matura 2025 - dr Renata Jagodzińska
K.1222 Praktyczne zastosowanie aplikacji AI w nauczaniu języka polskiego - dr Renata Jagodzińska
1223 Egzamin ustny z języka polskiego. Jak w erze komunikatorów i memów nauczyć abiturientów składnego wysławiania się? - dr Renata Jagodzińska
K.1224 Język polski - matura 2025. Co nowego? - dr Renata Jagodzińska
K. 1220 Empatia nie tylko od święta. Jak wykorzystując teksty kultury wspierać uczniów w budowaniu wrażliwości na drugiego człowieka? Świąteczne spotkanie polonistów i bibliotekarzy - dr Renata Jagodzińska, Ewa Tomczewska-Budniak
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.220 Dlaczego żaba się nie poci? - doświadczalnie o zmianach stanu skupienia. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.224 Układamy krzyżówkę na lekcję przyrody - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.229 Film edukacyjny jako narzędzie na lekcji fizyki. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.231 Pogaduszki o zadaniach maturalnych z fizyki - seminarium dla egzaminatorów - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.1136 Co nowego na maturze z biologii 2025? - dr Agnieszka Gajewska
K.105 Wypadek dziecka w szkole - procedura postępowania - dr n. med., mgr prawa Dariusz Zawadzki
K.822 Mam prawo do bezpieczeństwa. Młodzi mają głos - Joanna Sędzicka - WODN w Zgierzu, Szkoła Podstawowa nr 8 w Zgierzu, asp. Łukasz Krzemień - Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
K.447 Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.923 Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.924 Łódzki program dwujęzyczności. Rozwój kompetencji dwujęzycznego nauczyciela. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.926 Łódzki program dwujęzyczności. Główne założenia programu i jego praktyczna realizacja w przedszkolach. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1533 Mistrzowie współpracy – jak realizować sukcesy międzynarodowe z eTwinning - Agnieszka Tracz
K.1535 Angielski z empatią – budowanie relacji i zaangażowania w autentycznej komunikacji - Agnieszka Tracz
K.1536 Angielski w działaniu – skuteczne nauczanie poprzez metodę projektu - Agnieszka Tracz
K.254 Plastyka i szachy – działania inspirowane estetyką szachów - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.262 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.274 Elementy sztuki ORIGAMI na lekcjach plastyki i zajęciach w świetlicy lub bibliotece - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.275 Jak narysować człowieka - zestaw ćwiczeń - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.286 Sportowa plastyka - pomysły na działania plastyczne wspierające rozwój motoryki dużej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.294 Kolaż wg Matisse'a - zajęcia modelowe - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.295 Edukacyjne możliwości "kolorowanek" - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.296 Mini kurs rysowania MANGI dla nauczycieli, czyli jak zająć sensowne stanowisko wobec kontrowersyjnego fenomenu współczesnej kultury - dr Cezary Marasiński
K.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
k.543 Piosenki okolicznościowe na uroczystości szkolne - Ewelina Bień
k.544 Świąteczne inspiracje- piosenki, zabawy, gra na instrumentach. - Ewelina Bień
k.545 Warunki powstawania prawidłowego głosu w mowie i w śpiewie. - Ewelina Bień
k.546 Śpiew chóralny w profilaktyce i higienie głosu. - Ewelina Bień
K.446 Metodyka nauczania jazdy na łyżwach - Łukasz Ławniczak (Trener hokeja na lodzie) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.1574 Z wizytą w muzeum „Bibuła”, czyli jak uatrakcyjnić lekcję o odzyskaniu niepodległości - Magdalena Zapolska-Downar/ Izabela Szczepańska
K.1575 Przez historię lokalną do historii powszechnej - Magdalena Zapolska-Downar/ dr Sebastian Adamczewski MTN
K.1578 Aktywna lekcja historii - Magdalena Zapolska-Downar
K.1579 Żydowska ulica – jak ciekawie pokazać na lekcji świat Żydów w II RP? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1581 Żydowska ulica – jak ciekawie pokazać na lekcji świat Żydów w II RP? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1580 Zagadnienie stanu wojennego na lekcji historii - Magdalena Zapolska-Downar/ Leszek Próchniak (IPN)
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.291 Filozofia Platona dla dzieci - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.300 3 x Kościuszko: w walce o szczęście osobiste, o wolność Polaków, o zniesienie niewolnictwa w USA - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.219 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu chemii - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.221 W co uczniowie mogą grać? - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.227 Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w nauczaniu fizyki - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.228 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu przyrody. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.301 Canva - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.757 Wypełnianie dokumentacji konsultanta oraz doradcy metodycznego WODN w Zgierzu - Robert Podgórski
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.817 Edukacja antydyskryminacyjna w szkole - Anna Urbanek
K.1127 Multimedia ze sztuczną inteligencją w pracy nauczyciela - dr Agnieszka Gajewska
K.1133 „Media społecznościowe w szkole – sprzymierzeniec czy zagrożenie? Kompetencje cyfrowe nauczyciela” - dr Agnieszka Gajewska
1224 Analiza wyników matury z języka polskiego w 2025 r. Jak przygotować uczniów do egzaminu? - dr Renata Jagodzińska, przedstawiciel CKE
K.1318 Program wychowawczo-profilaktyczny szkoły i placówki oświatowej - problematyka przemocy rówieśniczej w programie - Halina Cyrulska
K.1805 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela?" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1808 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1809 "Ocenianie kształtujące w nauczaniu matematyki – praktyczne strategie" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1811 Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji - izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.460 Opracowywanie nowego programu nauczania w wybranym zawodzie szkolnictwa branżowego od roku szkolnego 2025/2026. - Rafał Ryszelewski
K.462 Opracowywanie programu nauczania w danym zawodzie na podstawie podstawy programowej. - Rafał Ryszelewski
K.464 Jak opracować dobre zadanie praktyczne na egzamin zawodowy? - Rafał Ryszelewski
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.485 Egzamin zawodowy w zawodzie technik hotelarstwa - zasady przygotowywania uczniów, arkusze egzaminacyjne, schematy oceniania. Prowadzenie: egzaminator w zawodzie technik hotelarstwa - Rafał Ryszelewski
K.495 Turystyka szkolna. Wycieczki zawodoznawcze. - Rafał Ryszelewski
K.500 Kurs pedagogiczny instruktora praktycznej nauki zawodu. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.818 Czego warto uczyć wyjątkowe dzieci, by poradziły sobie na rynku pracy przyszłości ? - dr Renata Jagodzińska-Falk
K.820 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Elżbieta Wójcik, Bogusława Jankowska
K.821 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Anna Urbanek, Joanna Przybyszewska
K.823 Doradztwo zawodowe w IPET - Anna Urbanek
K.825 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.826 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.1230 Inni, ale wyjątkowi. Jak wspierać rozwój dziecka z orzeczeniem? - Renata Jagodzińska
K.1319 Konstruowanie programów nauczania dla zawodów szkolnictwa branżowego, kursu kwalifikacji zawodowej - Halina Cyrulska
K.1323 Metody aktywizujące w procesie kształcenia ogólnego i zawodowego - Halina Cyrulska
K.451 Kurs kierowników wycieczek szkolnych - Rafał Ryszelewski
K.453 Kurs pilotów wycieczek. - Rafał Ryszelewski
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski
K.458 Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej przez czynne uprawianie turystyki i krajoznawstwa. - Rafał Ryszelewski
K.459 Formy wspierania nauczycieli w podejmowaniu incjatyw/działań zmierzających do zachęcania i motywowania uczniów do rozwijania różnych form turystyki aktywnej. - Rafał Ryszelewski
K.1320 Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą - opiekun: Halina Cyrulska
K.1324 Dyscyplina finansów publicznych / Projekt Dyrektor - Barbara Powroźnik / Halina Cyrulska
K.1327 Pozyskiwanie i zarządzanie środkami zewnętrznymi / Projekt Dyrektor - Małgorzata Zwolińska / Halina Cyrulska
Szukaj