Strona główna
Kursy
MOODLE
ZPE
Kontakt
Logowanie
Zapomniałem hasła
K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K.824 Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju lifelong learning. - Anna Urbanek
K.1218 Znosić, czy walczyć? O czym się nie mówi, czyli oblicza mobbingu w placówkach oświatowych - dr Renata Jagodzińska, dr Dariusz Zawadzki, dr Cezary Marasiński, Sebastian Skrobisz
K.1245 Organizacja egzaminów ósmoklasisty bez wpadek. - Iwona Pietrzak
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.1240 Konkursy kuratoryjne - kilka wskazówek. - Iwona Pietrzak
K.1309 Konsultacje prawne dla dyrektorów szkół - Halina Cyrulska
K.808 Ocena pracy nauczyciela w szkolnej praktyce - Lidia Leśniewicz
K.1241 Awans zawodowy według dotychczasowych przepisów. - Iwona Pietrzak
K.1308 Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1316 Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1357 Galileusz i jego odkrycia. - Paweł Krajewski
K.1356 Prawo Hubble”a w przykładowych zadaniach. Wyznaczanie wieku wszechświata. - Paweł Krajewski
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.321 Indywidualizacja pracy z uczniem - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.528 Rozwijanie mowy dzieci- zabawy logopedyczne. - Ewelina Bień
K.530 Patriotyzm w sztuce i literaturze- jak go wyrazić i jak o nim mówić. - Ewelina Bień
K.819 Debata Wojewódzka dla dyrektorów szkół i nauczycieli - Anna Urbanek, dr Agnieszka Gajewska, Iwona Trojak- Wojtczak
K.921 Jak oceniać uczniów bez użycia stopni ? - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1132 Jak rozwijać kompetencje społeczne u uczniów. - dr Agnieszka Gajewska
K.1222 Filmy, które powinien znać każdy nauczyciel. Edukacja filmowa jako twórcza pomoc w trudnych doświadczeniach nastolatków - przemoc, samotność, utrata - dr Renata Jagodzińska
K.1223 Metodyka pracy z uczniem z doświadczeniem migracji. Różnice kulturowe, pierwsza pomoc w sytuacjach wychowawczo trudnych, problemy z komunikacją z rodzicami i dziećmi z doświadczeniem migracji - dr Renata Jagodzińska
K.1228 Metody aktywizujące - co ciekawego w dydaktyce ogólnej? Dla nauczycieli na drodze awansu zawodowego - dr Renata Jagodzińska
K.1239 Uczymy samodzielności uczniów w szkole - Iwona Pietrzak
K.1242 Jak zmotywować uczniów do pracy w szkole i własnego samorozwoju? - Iwona Pietrzak
K.1243 Edukować czy oceniać? - zgrzyt czy kompromis, a może coś jeszcze? - Iwona Pietrzak
K.1244 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
K.1246 Koniec roku szkolnego - czy zawsze satysfakcjonujący? - Iwona Pietrzak
K.1522 Tutoring dydaktyczny i wychowawczy jako innowacyjna forma pracy z uczniem. - Agnieszka Tracz
K.1523 Zebranie z rodzicami - od monologu do dialogu. - Agnieszka Tracz
K.1810 Zeszyt OK jako narzędzie pomocnicze procesu uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.799 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu, procedura Niebieskiej Karty i praktyczne przeciwdziałanie temu zjawisku przez grono pedagogiczne. - Joanna Sędzicka
K.252 Poznawczy aspekt w działaniach plastycznych dzieci ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi - dr Cezary Marasiński
K.292 Klocki Lego w pracy z dziećmi autystycznymi - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.293 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.601 Opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.607 Krzyczy, bije , kopie, nie wykonuje poleceń – jak rozpoznawać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.608 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – nieprawidłowości rozwojowe i formy pomocy dziecku i rodzinie. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.611 Integrowanie i modelowanie zespołu klasowego, czyli jak zbudować zgrany team? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.614 Jak rozmawiać z rodzicami? - rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.617 Jak zadbać o dobry kontakt z nastolatkiem? Rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.619 Jak napisać dobry scenariusz zajęć? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.620 Innowacja pedagogiczna - przygotowanie i realizacja. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.621 Wsparcie dziecka z mutyzmem wybiórczym metodą małych kroków w placówce edukacyjnej i środowisku domowym - perspektywa specjalisty zewnętrznego - Prowadząca: Urszula Zieleńczuk Koordynująca: Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.622 Trening Zastępowania Agresji - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.623 Uważność - czym jest i jak ją kształtować? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.624 Trening Umiejętności Społecznych - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.625 Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne naszych dzieci - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.741 Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.743 Internet NIE - BEZPIECZNY. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.782 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.223 Eksperyment i obserwacje przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej - Piotr Kowalczyk
K.287 Integracja-relaksacja-odstresowanie, gry i zabawy plastyczne dla grup zróżnicowanych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.952 Oswoić ortografię - ćwiczenia, gry i zabawy ortograficzne. - Małgorzata Wójcik
K.958 Praca z uczniem szczególnie zdolnym. - Małgorzata Wójcik
K.960 "Uczenie się przez doświadczenie". - Małgorzata Wójcik
K.964 "Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci". - Małgorzata Wójcik
K.305 Narzędziownik polonisty. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. Udostępnienie prezentacji multimedialnej oraz kart pracy. - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.1217 Wystąpienia publiczne - uczymy odwagi, logiki, retoryki. Jak oswoić lęk przed egzaminem ustnym z języka polskiego - matura 2025 - dr Renata Jagodzińska
K.1224 Język polski - matura 2025. Co nowego? - dr Renata Jagodzińska
K. 1220 Empatia nie tylko od święta. Jak wykorzystując teksty kultury wspierać uczniów w budowaniu wrażliwości na drugiego człowieka? Świąteczne spotkanie polonistów i bibliotekarzy - dr Renata Jagodzińska, Ewa Tomczewska-Budniak
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.220 Dlaczego żaba się nie poci? - doświadczalnie o zmianach stanu skupienia. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.224 Układamy krzyżówkę na lekcję przyrody - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.229 Film edukacyjny jako narzędzie na lekcji fizyki. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.231 Pogaduszki o zadaniach maturalnych z fizyki - seminarium dla egzaminatorów - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.103 Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia - online - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.822 Mam prawo do bezpieczeństwa. Młodzi mają głos - Joanna Sędzicka - WODN w Zgierzu, Szkoła Podstawowa nr 8 w Zgierzu, asp. Łukasz Krzemień - Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.920 Nowe technologie a wsparcie ucznia z dysleksją na lekcjach języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.929 Propozycje zmian w podstawie programowej z języka angielskiego. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.254 Plastyka i szachy – działania inspirowane estetyką szachów - dr Cezary Marasiński
K.255 Kurs grafiki EBRU (malowanie na wodzie) - dydaktyka, terapia, integracja - dr Cezary Marasiński
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.274 Elementy sztuki ORIGAMI na lekcjach plastyki i zajęciach w świetlicy lub bibliotece - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.275 Jak narysować człowieka - zestaw ćwiczeń - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.286 Sportowa plastyka - pomysły na działania plastyczne wspierające rozwój motoryki dużej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.294 Kolaż wg Matisse'a - zajęcia modelowe - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.529 Percepcja muzyki w ruchu i w zabawie - Ewelina Bień
K.531 Formy aktywności muzycznej dziecka - Ewelina Bień
K.532 Muzykoterapia n a zajęciach w przedszkolu i w szkole. - Ewelina Bień
K.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
K.535 Repertuar chóralny dla amatorskiego chóru szkolnego - Ewelina Bień
K.1164 Formy aktywności muzycznej dziecka. - Ewelina Bień
K.1720 Book folding art- drugie życie książki - Bogumiła Wolszczak
K.1725 Podstawy gipsu polimerowego- lastryko - Bogumiła Wolszczak
K.444 Turniej szachowy dla nauczycieli biorących udział w projekcie #Łódzkie gra w szachy w latach 2020-2025 - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.1562 Jak przygotować ucznia do olimpiady z historii? - Magdalena Zapolska-Downar/ Alicja Wachnianin-Męcina
K.1563 Dzieje NSZZ "Solidarność" w Centralnej Polsce w latach 1980-1981 - Magdalena Zapolska-Downar/ Leszek Próchniak (IPN)
K.1564 Zagadnienie stanu wojennego na lekcji historii - Magdalena Zapolska-Downar
K.1565 Upamiętnianie wydarzeń historycznych - terminologia, formy, wykorzystanie w pracy nauczyciela - Magdalena Zapolska-Downar/ Bartosz Bijak (IPN)
K.1567 Jak przygotować uczniów do wizyty w byłych obozach koncentracyjnych i zagłady? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1568 Jak uczyć o martyrologii? Materiały do nauczania o zbrodni katyńskiej - Magdalena Zapolska-Downar
K.1569 Debata oksfordzka w praktyce szkolnej - Magdalena Zapolska-Downar/przedstawiciel Fundacji PROJEKTY EDUKACYJNE
K.1570 Edukacja historyczno-społeczna: nowe wytyczne, analiza wyników maturalnych, perspektywy - Magdalena Zapolska-Downar/ przedstawiciele OKE
K.1571 Jak zainteresować uczniów historią okupacji niemieckiej na ziemi łódzkiej? Prezentacja oferty edukacyjnej Oddziału Martyrologii Radogoszcz Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi - Magdalena Zapolska-Downar/ kierownik Oddziału Martyrologii Radogoszcz Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.291 Filozofia Platona dla dzieci - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.219 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu chemii - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.221 W co uczniowie mogą grać? - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.227 Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w nauczaniu fizyki - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.228 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu przyrody. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.757 Wypełnianie dokumentacji konsultanta oraz doradcy metodycznego WODN w Zgierzu - Robert Podgórski
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.817 Edukacja antydyskryminacyjna w szkole - Anna Urbanek
K.922 Narzędzia dydaktyczne oparte na sztucznej inteligencji i ich poprawne wykorzystanie w procesie edukacyjnym - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1131 Potencjał mediów społecznościowych w edukacji. - dr Agnieszka Gajewska
K.1313 Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego przez dyrektora oraz realizacja zadań w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli w szkołach - Halina Cyrulska
K.1805 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela?" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1808 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1809 "Ocenianie kształtujące w nauczaniu matematyki – praktyczne strategie" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1811 Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji - izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.818 Czego warto uczyć wyjątkowe dzieci, by poradziły sobie na rynku pracy przyszłości ? - dr Renata Jagodzińska-Falk
K.820 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Elżbieta Wójcik, Bogusława Jankowska
K.821 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Anna Urbanek, Joanna Przybyszewska
K.823 Doradztwo zawodowe w IPET - Agata Barzyńska
K.825 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.826 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.1230 Inni, ale wyjątkowi. Jak wspierać rozwój dziecka z orzeczeniem? - Renata Jagodzińska
K.1315 Konstruowanie programów nauczania dla zawodów szkolnictwa branżowego - Halina Cyrulska
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski
K.455 Kurs kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży. - Rafał Ryszelewski
K.458 Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej przez czynne uprawianie turystyki i krajoznawstwa - Rafał Ryszelewski
Szukaj